2009年12月1日 星期二

Elizabeth's Birthday

28 NOV 2009 (天晴)


今晚Elizabeth夜機到港, 明天開始便是她一連十五天的大陸之旅喇!


因為今日係她的生日, 所以我同Angus於晚上十時多到Royal Garden酒店與她慶祝一個簡單的生日啦!


最後Elizabeth都係決定去酒店內的Sabatini意大利餐廳食晚飯.






因為我同Angus已食o左o野, 所以我們經餐廳推介後叫了呢一款cake!



餐後甜點!



有樂隊來為壽星女唱生日歌呀!





之後我們再上房食酒店為壽星女安排的小Cheese Cake.



我當然唔少得送上小禮物一份啦.



Happy Birthday呀! Elizabeth!


2 則留言:

  1. 咦,我都係[carbtree evelyn]嘅fans嚟架!! 我都買咗兩盒,一盒寄咗比女將呀!!

    回覆刪除
  2. 伊利莎伯又大一歲,但就愈泥愈fit,妒忌...........

    回覆刪除