2009年12月26日 星期六

半島酒店Lunch Buffet

22 DEC 2009 (天晴)


今日係冬至呀! 不過今日天氣開始回暖, 唔係咁感受到冬至啫!


我公司每年聖誕節都有安排食Buffet的環節, 不過今年就提早了少少, 改為今日冬至去半島酒店食Lunch Buffet, 當冬至飯及聖誕節一起食吧! 對於我來講, 去邊食都無所謂, 最緊要係有無得收早. 好彩, 今年有得收半Day, 食完Buffet可以走人, 正!


我呢D咁識安排偷懶時間的人, 梗係嗱嗱淋係12:00pm前搞掂D o野, 一到12:30pm同我CB班同事即走啦! 當然仲有其他同事無咁準時走, 所以食Buffet最好, 可以邊食邊等!


今日我們其分o左三張枱坐.


 


坐低後, 出去睇吓有咩食先!


先睇甜品個Part!





跟住到冷盤!




因為唔係咁好意思影太多食物o既相, 所以有少部份食物沒有拍照.


不如睇吓我食o左D咩啦!



大家會唔會好奇怪, 點解得咁少o野食o既? 初時, 我們都以為係, 原來仲有個Main Course o架!


呢個係我點o既魚柳.



呢個羊係我同事點o既, 見幾靚仔, o米影埋它啦!



今日好難得可以攜眷出席, 所以老Mic同Jeff都帶埋他們的寶貝BB出席. 呢兩位小朋友, 真係好得意同鬼馬.




初時兩位小朋友都扮cool, 唔錯我們o架! 最終都被我氹到出來影相!








大家食飽後, 又到拍照時間喇!





2:30pm左右大家都開始走喇! 臨走前, 幫亞Mic影張幸福家庭照先!




真好! 可以早收工!


 


 


 


1 則留言: