2009年12月12日 星期六

2009秋季廈門之旅 - Day 1 向鼓浪嶼出發

23 OCT 2009 (天晴)


廈門之旅 Day 1


香港 0945 > 廈門 1110 (港龍 KA618)


今早約好8:15am於機場的港龍Counter等候. 大家都好準時, 因先前已於網上Check In, 加上又沒有行李要寄. 所以我們好快便可以過關, 還可以嘆吓早餐Tim!


準時上機喇! 有Macro Polo咭真係好方便呀, 可以優先登機! 起碼放行李時, 有大把位, 唔駛咁麻煩!


大家坐定定, 等飛機起飛, 可惜因廈門的航空管制問題, 最後遲了一小時才起飛. 睇吓我同BenBen o既呆等樣.



由於航程只有1小時20分鐘. 所以好快有飛機食. 個飽唔錯o架, 好熱辣辣. 不過個橙汁聽聞怪D. 好彩我無飲啫!



落機喇! 我們快速去到的士站打的. 由於我們所住的酒店位置是在一些小路內, 所以唔係咁多司機清楚. 於是司機要打電話去酒店問路. 不過今次的司機所停的位置算係最接近喇!


落車後, 露花同亞儉負責去探路, 而我同BenBen看守行李. 咦!點解他們仲未返o既. 就係呢個時候, 有位穿著斯文的先生路過, 問我們係o米要去21HOWTEL. 原來他係酒店的經理. 而剛好露花同亞儉也回來了. 於是我們便跟住他步行到酒店. 呢到真係幾難搵, 好彩撞到經理啫!





嘩! 間酒店好正呀, 好有Feel呀!




放好行李後, 我們便出發去鼓浪嶼. 點去? o米又係打的Lor! 最方便o架啦!


廈門市內 > 環鼓過渡碼頭


到達碼頭後, 我同BenBen去睇吓船期表先. 啊!原來船的班次好密o架, 每10分鐘一班. 所以無船期表可睇.


碼頭附近的情況.



嘩!原來有好多新人去鼓浪嶼影婚紗相o架!



好有趣o架, 由廈門市去鼓浪嶼係唔駛買票o架, 回程先要! 每程RMB8.00!



落船Lu!



咦!原來第一層只有少數坐位. 樓上係要補票的.



樓上是要補RMB1大元o架! 我們梗係要去樓上八吓啦.



由船上影向廈門碼頭同廈門市.







由船上影向鼓浪嶼.






話咁快就到喇!



我們決定今日買呢個套票來遊鼓浪嶼的有名景點.



好! 開始向鼓浪嶼出發!




 


上一篇 : 我們的酒店 - 21HOWTEL


下一篇 : 2009秋季廈門之旅 - Day 1 鼓浪嶼 - 風琴博物館


 


1 則留言:

  1. 大約5-6年前我去過, 大致景物都差唔多, 夜晚有無聽到戰機低飛d聲音? 有無食海鮮呀 ? 我同亞仔都回味無窮呀 !

    回覆刪除