2010年4月24日 星期六

海豚灣 "The Cove"

9 APR 2010


今日又OT到晚上十點幾先收工. 返到屋企食少少o野後, 好想揾戲睇來平衡吓我的辛勞. 於是我同露花決定睇亞君介紹的"海豚灣".呢套係榮獲今屆奧斯卡最佳紀錄片的.


當我睇完呢套戲之後, 我同自己講一家唔會再去日本和歌山縣的太地. 因為狩地便是戲中所講述的恐怖海豚灣. 




太地的漁民, 用他們的某方法引領海豚去到太地的其中一個海灣, 他們首先會選擇認為可以用來訓練的海豚, 剩下來的海豚便會遭到大屠殺. 係太地呢個地方, 他們一年殺害的海豚數字為二萬三千條, 真係十分之殘酷及恐怖. 點解他們可以咁樣對付咁聰明及可愛的海豚??? 一個字"錢"吧!


下面的相可能會令大家不安. 好好的一個海灣, 竟然便成血海.






呢套戲真係好值得推介俾我們愛遊日的朋友們. 因為日本也不是什麼都好的!


我真的是非常鍾意海豚的. 所以好多時好旅行都會搜尋吓有咩地方可以有機會與海豚接觸. 所以我要對參與拍攝呢套海豚灣的所有人致敬!


1997年關島遊


我同露花參加了一個出海追海豚之旅, 這是我第一次咁近距離見到大海中的海豚, 因為她們不停地在遊艇前面跳起.



2000年日本和歌山太地


記得2000年時, 我們一行17人的第一次大型日本自由行, 其中一個地點便是"太地". 原來我們被呢個地方欺騙了, 因為呢處周圍的所用的icon都是海豚, 當你一出JR, 便會即時睇見太地月台上有幾條大大的海豚壁畫. 之後入到市內, 又會見到好多好多的海豚logo. 如果唔係今次睇o左"海豚灣", 真的以為呢度係一個好愛海豚的地方呀!


當時我們便是去了這裡與海豚來次最親密的接觸, 我們用了2,000yen便可以摸她們, 餵魚俾她們食, 領導員還會教我們手勢來引導海豚唱歌, 擺尾及跳起. 當時真的十分之興奮. 不過你睇完海豚灣後一定唔會再去!








2002年澳洲Tangalooma Island


我想都係澳洲的大自然保育做得好好多, 呢次我們只可以餵魚俾每晚都會由大海游來Resort的海豚食. 我們不可以摸她們的, 仲要落海前除晒所有手上的介子呀, 手鍊呀及要消毒雙手. (橙色泳衣個位是我來o架!)




2005年芭提雅之旅.




2005年菲律賓蘇碧灣之旅


今次我們是同鯨魚接觸.





當然唔少得o係香港出海睇中華白海豚啦(2004年).



相信無人會唔鍾意咁可愛的海豚, 希望今次可以籍住海豚灣呢套戲來停止太地對海豚的殘殺啦!


1 則留言:

  1. 我無對海豚殘殺呀!
     
    我大力支持你的倡議添!

    回覆刪除