2010年4月23日 星期五

點解我會去睇Twins演唱會o既?

18 APR 2010 (潮濕)


Twins十週年演唱會,我今晚竟然會走去睇. 係o米覺得好奇怪呢? 因為她們兩位呢幾年真係經歷再好多唔開心的事, 特別是亞嬌. 所以我想作為女性的應該去支持吓她們.



睇演唱會前先約儉儉係都會廣場一起食個飯. 今次揾o左間都唔錯o既餐廳食Set Dinner.



開Show前影吓個台. (唔好意思, 因為我坐山頂, 所以D相唔係好掂)



雖然預o左她們會唱得唔好, 不過今次大會的音響又真係好差, 基本上唔係好聽到她們唱咩, 特別是快歌. 最初都幾悶, 真係好想返屋企睇"鐵馬尋橋"大結局多D呀!


講真, 她們兩位又真係跳得好落力, 而且支持她們的Fans好勁, 所以氣氛都唔錯.




我最鍾意她們呢條裙.



第一次Encore位, 有Joey做嘉賓. (右上角中間個位呀) 跟住即場捉o左蔡一傑, 吳浩康, 洪卓立同周麗淇上台. 不過只有蔡一傑唱啫.



呢個係第二個Encore位.



睇吓D Fans幾咁投入.



今晚係最後一場, 所以唱到11:45pm先正式散場.


 


1 則留言:

  1. 作為一個女性,我也明解你去支持twins的情懷

    回覆刪除