2010年4月9日 星期五

迪士尼過生日 - Part 4

27 Mar 2010 (天陰)


想當年完畢! 講番我今日的開心事喇!


首先真係要讚吓迪士尼酒店的各位員工, 他們不單止有禮貌, 仲差不多有求必應. 先前因為餐廳還未準備好, 尚有15分鐘才可以入內. 於是我們要求把行李先放在餐廳的接待處. 咁我同露花先可以悠閒地到花園小逛一會.



入到餐廳內, 本來安排我們坐中間位, 但我覺得周邊都係人, 有點迫. 所以我要求坐比較少人的位置. 因為影相都會方便D, 唔會影到鄰坐的客人o麻!



坐定後, 第一時間已經見到Daisy, 好開心呀! 今次可以見到Daisy, 起碼有點驚喜o麻. 因為每次都一定會有米奇同高飛的.





之後到Micky走埋來!




同兩大主角影o左相, 可以開始專心發功去攞o野食. 露花先出手, 走了一圈回來的反應係 "嘩!正! 好多o野都啱食!" 睇吓有咩食物啦!






跟住工作人員來問我1:30PM攞蛋糕出來慶祝可以嗎? 我回答他們不如2:00PM吧. 因為我們當時都還未開始取食物. 


又睇吓我食o左D咩哩!



係呢度食Buffet真係每次都好忙o架! 一邊食一邊影相, 當你唔想影要專心食o野時, 各位Character又會走埋你搞吓你, 係度整蠱作怪, 好搞笑! 喇! 最百厭個位一定係Goofy同Pluto.




戲肉時間到! 我終於可以同Micky一起切蛋糕及唱生日歌喇!


先影吓我個生日蛋糕. 係美國芝士餅!







好喇!亞晴亞橦話斎, 我要自己影!



當我要影單人相時, Goofy同Pluto又走來攪攪震!



最搞笑係Pluto, 他走過來避難, 因為他今日勁受班小女童軍歡迎, 經常被她包圍及捉住影相. 後來我同班小妹妹傾計, 原來她們係買獎卷比賽中取得第二名, 仲有她們原來係馬鞍山區o架! 真係叻, 所以老師請她們來迪士尼食Lunch Buffet, 抵讚!



影完相. 又係時候抖抖, 食吓甜品. 個生日蛋糕最後我是全個拎返屋企, 搞到我同露花食o左三日先食得完.


休息的時候, 等我攞張張生日咭出來搵各位Character簽番個大名先.


睇吓Pluto幾咁專心地簽名.




最後我有一張免費的8R攞走, 不過一場來到, 梗係買多兩個有我同露花的匙扣留念啦. 喇! 右手面上下兩格的是今次入住迪士尼所送的禮物.



之後當然逛吓唯一一間的商店, 最後我買o左呢三枝筆, 分別送俾最鍾意史迪仔的契仔嘉熙, 及我兩位小姪女.



跟住將個蛋糕繼續放係餐廳, 而行李放係Lobby. 我同露花便再四圍影相.


 


沒有留言:

張貼留言