2010年4月20日 星期二

補祝生日 - Part 1

2 APR 2010 (天晴)


今日又係我們成班老友的聚會日(即開枱日啦!)! 今日多一個名堂, 就係老友們為我補祝生日喇!


下午我們先一起飲茶. 我今早先出去整番個新Look來見人.



喇! 呢幾日話晒都係復活假期, 所以我呢位契媽又點少得送"復活蛋"呢.




戲肉來喇! 開枱是也.



打完四個東後, 係時候食蛋糕Lu!


食蛋糕前, 睇吓亞橦的表演先. (她學o左3個月左右咋!)


http://www.youtube.com/watch?v=UD6nIPsWxno



多謝陳皮夫婦送的蛋糕!



多謝露花送的蛋糕!



又係小朋友的創作時間.




喇! 今次我的新寵係細佬"晧佳"BB呀!



大合照先!





再俾大家欣賞吓我兩位契女送的生日咭及生日禮物先. (好開心呀, 兩位契女花o左好多心機畫張生日咭送俾我!)


亞橦畫o架!


亞晴做o架!


亞晴畫o架!


食完蛋糕, 休息時段. 梗係抱住細佬仔影多幾張相啦.




細佬真係好得意, 眼碌碌, 成日撩人傾計!




大人又繼續開局, 而小朋友又有自己的節目.


7:00pm多, 小朋友先開飯.



8:00pm多到大人開餐.



唔知幾時開始, 每次的聚會, 都會有一兩枝紅酒. 而今日我們仲有兩枝日本清酒.



相信下次的聚會可能會係6月份Lu! 話你們知啦, 今日我係大贏家呀, 一家贏三家, 真係少有!


好多謝各位朋友送的生日禮物.



 


 


 


沒有留言:

張貼留言