2011年1月19日 星期三

小學同學的小女兒

16 JAN 2011 (寒冷)


今日好忙呀, 要走3場. 第一場是杰昇生日會, 之後與黎氏家庭食晚飯, 跟住再探望我的小學同學 - Kennex.


唔怕話俾大家知, 我同呢位朋友於去年是認識30週年, 本來我們於9月份決定約多幾位老同學出來慶祝30週年, 但後來得知Kennex懷有小女兒, 她要好好安胎, 所以取消了.


由於Kennex同黎家是住在同一屋苑, 於兩個月前我到黎生家時曾致電予Kennex, 可惜她的手機已換了. 好在, 聰明又有恆心的我, 在e-mail內找到Kennex的e-mail, 於是我send了message俾她, 及得知她的預產期在12月尾.


所以今日我可以又去探Kennex, 又可以去黎生家. 一舉兩得.


上次同Kennex見面, 應是2009年的年尾. 今次真的替她高興, 因為她榮升第三任媽咪, 且繼兩位小兒子後, 又添一位小女兒.




小公主一定會好幸福, 因為有兩位哥哥可以照顧及保護她.


我與Kennex傾到小公主的食奶奶時間. 睇吓! 只有17日大的小公主幾可愛, 皮膚又靚, 仲係度笑Tim! 她梗係好鍾意的呢個姨姨喇!  






時間差唔多, 我又要過去黎生家喇! 再見喇! 小公主!


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言