2011年1月18日 星期二

預早與Carol慶生

10 JAN 2011 (寒冷)


今晚的約會已於兩星期前約好, 主要是預祝Carol的生日. 其實我們好似食補祝生日多過預祝生日飯, 今次算是例外.


今晚我們選了到The One八吓, 最後大家決定試吓在香港經營多年的"金寶". 



青木瓜大蝦雞絲沙律.



招牌菜醬爆蝦丸



咸魚炒芥蘭



青咖哩軟殼蟹 (包一個法式包)





呢間餐廳的食物都OK啦. 不過唔係太好坐, 不太多啱我們咁多口水的人.


所以我們食完後, 再到隔幾間的北海道函館牛乳食雪糕.


呢間店勁好坐, 因為無人oY嘛.



左邊是我叫的雙拼(香蕉配波蘿奶昔), 左邊是Carol叫的咖啡蕉糖.



一般我都都會於去完旅行後才約Carol食補祝生日飯. 所以好多時送的生日禮物都是來自旅行時買的. 但今年我所買的是又健康又啱一家大細飲的柚子茶. (其實是我自已想買, 於是買多一份大的送俾Carol ) 希望Carol唔好介意啦!



好多謝Carol呀, 今日我竟然收到由Carol handmake的朱古力粟片.


睇吓包裝幾咁靚!



唔係得個樣o架! 仲好好味Tim!



臨走前,大家都用部新相機影張合照先.



祝Carol生日快樂!


1 則留言:

  1. 好快又到我請返妳喇, 到時又帶我去d 新蒲點啦

    回覆刪除