2011年1月27日 星期四

出發喇

28 JAN 2011 (寒冷)


终於執好行李喇! 我們會於下午兩點機出發去韓國12天首爾,釜山,江原道滑雪之旅.




明早我先會參加公司的新春旅行個半小時的迪士尼遊 (迪士尼一天遊加晚飯CEO唱K), 因為公司話如果我參加便無需扣假, 梗係要出席吓啦! 所以明天的行程真係好緊密吓!


雖然過年時唔係香港, 不過我都要會係咁易整吓全盒來應節. 麻煩呢三位朋友幫我睇門口喇!



 


4 則留言:

  1. haha, 拜個早年, 祝你同Luthur 都身體健康, 心想事成, 甜甜蜜蜜
    好搞笑, 叫佢地看門口, hehe

    回覆刪除
  2. 新年快樂,玩得開心d呀!
    嘩,娟表姐~你仲勁過我,我鍾意pc狗都已經好瘋狂,
    你仲勁過我,個喼入面全部都係Keroppi,哈哈~
    不過如果有pc狗喼嘅話我實會買番個。

    回覆刪除
  3. 阿pi, 玩得開心啲, 滑得開心啲, 買得開心啲~~

    回覆刪除
  4. 嘩~~~妳去完韓國無耐又去過~~~係咪愛上咗韓國呢...
    新年快樂
    身體健康

    回覆刪除