2011年1月21日 星期五

與黎家的飯局

16 JAN 2011 (寒冷)


剛去完杰昇生日會, 我, 露花同亞儉要趕第二場, 去西環與黎家食晚飯.


今晚露花要幫Windy set Media Player來睇高清攝錄機的高清片及高清錄影機來錄電視節目. 而我會先到他們的隔離座探我的小學同學.


由於紅隧塞車, 所以我們未能到預先訂好位的飯店, 今次我們去o左呢間試吓.








今晚梗係黎生請食飯啦! 真係多謝晒喇!


食飽飯,我們步行返寶翠苑, 途中見到櫥窗有一張疑似地毯的物體. (呢張相小狗已轉了身, 原本是平睡在盤內的.)



終於小狗起身了. 牠個樣超可愛呀.



我差唔多9:30pm才到黎家, 豐豐一定要等我到後俾部 i phone他玩番兩鋪飛行棋先瞓覺.



臨走時, 同豐豐的新寵物 - 小倉鼠影吓相. 黎家有兩隻小倉鼠, 一仔一囡. 好得意呀.




今晚除多謝黎生請食飯外, 仲要多謝豐豐送我的小禮物. 他好有心, 送o左隻有松鼠狗的鎖匙扣俾我.



 


沒有留言:

張貼留言