2011年1月4日 星期二

平安夜Lunch Buffet

24 DEC 2010 (天晴)


今天公司收12:00PM, 大家一起到黃埔海逸酒店食聖誕Lunch Buffet.


 


講真, 呢排真係不停地咁食, 所以我食得唔係太多.




發覺現在唔係太好意思出去影食物, 特別是要開蓋的食物. 所以無咩點影相. 總括來講, 呢度的食物質素都唔錯的.





 


今年無o左我的老闆係度, 感覺無咁高興, 連每組的合照都無影. 我都是與坐我身邊的兩位同事影相咋.



呢位是我條Team我新同事.



對我來講, 食咩都無所謂, 最緊要是有得收早! 哈!哈!


1 則留言: