2009年9月3日 星期四

打保齡

31 AUGUST 2009 (天晴)


因為我有張打兩局送兩局的coupon係9月尾到期. 所以今晚同老公去玩o左先, 如果唔係有傷口後就唔可以玩喇!



雖然我係保齡球城附近返工, 不過今次都係我第一次入去打保齡咋! 呢度真係好大同好新.




收費 : 每局HK$38, 鞋每對HK$10.


老實講, 我同老公都有成10年無打保齡呀!


睇吓老公的英姿!






第一局的分數. 要Warm up o麻!




再來第二局!




第二局係o米有進步呢!




都幾好玩wor!, 等我再儲吓分來換多2局玩吓先.



打完波後, 我們約埋叻,靚, 醒去德福 - "夏麵館"食飯.





 


 


沒有留言:

張貼留言