2009年9月8日 星期二

史迪仔Buffet - Part 1

30 AUGUST 2009 (天晴)


今晚的Buffet是於8月9日已預約好. 當我電話預約時所有的日子已Full晒, 而咁啱31/8那日是由當晚的零晨開始預約. 點解會咁full? 因呢個Buffet只有星期五,六及日才舉辦的. 我於8月9日零晨12:10致電酒店訂位時, 竟然回覆我已經沒有位了.  以我的不服輸性格, 梗係要同他們周旋吓先啦. 


Keroppi : 我唔相信咁快無位Lor! 我今日下午打嚟, 你們的職員叫我零晨才開始打來訂31/8的位. 現在只不過係遲o左10分鐘!


酒店職員 : 小姐, 唔好意思. 我們有大部份的位是留俾住客的.


Keroppi : 咁點解今日你的同事唔講清楚o家? 要我特登唔瞓打來訂位, 你竟然話無位?


酒店職員 : 唔好意思, 真係幫唔到你呀! 餐廳同事收晒工.


Keroppi :   咁唔該你留低我的姓名, 電話, 請他們明天回覆予我.


酒店職員 : 好, 請講!


Keroppi : 我姓xxxx, 電話No. xxxx xxxx


酒店職員 : 我會通知他們回覆你, 再見!


Keroppi : 喂! 未得呀! 點解你唔問我有幾多位呀?


酒店職員 : 咁, 請問小姐你有幾多位呀?


Keroppi : 8位, 6大2小. 唔該! 88!


你們話D職員做o野o係o米好求其oY!


好喇! 過o左兩日, 餐廳回覆我有位, 所以我好肯定果日聽電話的職員好有問題. 如果我唔迫佢寫低我的資料, 咁就無得去食呢餐喇!


點解咁想食呢個Buffet, 一來因契仔嘉熙係史迪仔o既Super Fans, 二來去過幾次迪士尼都無同史迪仔影過相, 三來當係同契仔契女今年暑假的最後活動啦!


今日我同露花先到荃灣探奶奶, 之後搵埋儉儉一起去青衣與Tammy會合.



我們於4:45pm左右到達Disney Hollywood酒店. 而契仔契女一家要差唔多6:00pm才到. 於是我們四條友先周圍影吓相先. 講開Disney Hollywood酒店, 我同露花於2005年結婚週年時住過一次, 而Tammy今次係第一次來的!


先影吓大門口啦!



跟住返入室內影吓!


 Lobby




之後出室外影吓!





咦!泳池入面有高飛呀!



八掛完一輪, 再搵地方影吓相先!







寶怡同嘉熙终於到喇! 返入去會合先!



之後我們再出外影相!










仲有15分鐘Buffet先開始呀. 我們唯有返入大堂嘆多陣冷氣啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言