2009年1月20日 星期二

2009年農曆年的17日暫定行程表 - 預備出發篇


20 JAN 2009   ()


 


在我的不死心游說及利誘下(先借用我的飛行里數), 終於我的老死 - Alice係星期日決定Join我們的旅程. 好高興呀!

 雖然她29/1才到, 唔緊要啦!仲有成10日玩o麻! 


昨天终於要換錢o拿! 好貴呀, 個Rate要8.56, 今次都係我第一次用咁貴的Rate去日本, 無計啦! 今次咁多老死一起去,又一早約去晒! 最多唔買咁多o野啦(盡量!)



由於日元實在太貴, 最後我們決定改住Appartment, 因為要搵無需連續住7Days的, 所以現選了位於常盤台的住宅區. (要係池袋轉坐東武東上線10分鐘). 等我回來報告環境OK唔OK啦!


22 JAN : 香港 > 廣州機場 > 成田機場 > 池袋 (由於下午機, 去到酒店都要11:00pm多)

23 JAN : 池袋SANRIO > 池袋接亞昌


24 JAN : 池袋 > 東京 >  池袋 (亞昌一家同亞君一家去迪士尼, 我呢位契媽係唔會陪他們去)


25 JAN :  池袋越後湯沢 > 上越國際滑雪場 


26 JAN :  上越國際


27 JAN :  上越國際 > 越後湯沢 > 池袋 (這晚咪咪一家到達日本)


28 JAN : 池袋  > 千葉縣 (Mother Farm)


29 JAN :  千葉縣  >  池袋 (Alice到達)


30 JAN :  池袋 > 草津溫泉 (這日亞昌一家回港)


31 JAN :  草津溫泉


1 FEB :   草津溫泉 > 輕井沢 > 池袋


2 FEB :   池袋 > Kidzaina > 上野


3 FEB :  上野  > 白馬 (這日ROSAND一家回港,oo米一家自由活動) - 白馬未book, 打算23/1才係東京JR訂Package, 因要包埋新幹線才抵.


4 FEB :   白馬 >


5 FEB :   上野, 東京四圍逛 (這日oo米一家回港)


6 FEB : , 東京四圍逛


7 FEB :   上野 > 成田機場  > 廣州機場 > 香港 (Alice要下午機回廣州, 麻煩梅生係廣州照顧她!)


行李都執得八八九九, 今次可以話係咁多年第一次咁快執定行李, 因明晚公司食年夜飯, 返到屋企都可能無時間執o野.



最緊要唔好漏帶我精心炮製的旅遊資料File!



好啦! 返來再報告我的遊記啦!


沒有留言:

張貼留言