2009年1月10日 星期六

擇日不如撞日

9 JAN 2009   (晴,寒冷)


今日約了o米o米再上去睇眼鏡, 本來我打算睇完眼鏡後去做Gym, 所以無約o米o米之後一起食飯. 但昨晚唔想執o野, 所以最後決定唔去做Gym. 於是,我今天同o米o米msn時話我可以一起食晚飯了. 不過原來好已約了人去Hot Pot, 而且呢班朋友我都認識的. 她們便是o米o米第一份工的舊同事, 我諗我都有10多年無見過她們了. 雖然咁耐無見, 大家一點都無生疏, 唔通女人真係咩都可以傾餐飽o既!



講番配眼鏡, 我們今日又配唔成, 因為眼鏡店實在太多人. 我要下星期一再上去, 希望到時可以配到啦!


沒有留言:

張貼留言