2009年1月12日 星期一

第一次海洋公園遊

3 JAN 2009   ()


今日我呢位姑媽終於可以請我兩位姪女去海洋公園o拿! 因為要等我細佬放假先可以一起去, 如果唔係相信我同爺爺嫲嫲係攪唔掂她們. 唔係話她兩百厭呀, 係怕她們玩玩吓要訓覺炸!



今次是兩位小朋友第一次到海洋公園, 原來亞爺都係第一次! 咁又係, 我們小時, 老豆要搵食邊有時間同我們去玩oY! 唔緊要, 今次由我帶番他去玩啦!




兩姊妹咩都有興趣睇, 不過家姐  柔柔就好細膽, 見到好多未見過的o野都會驚.唔知係o米關她唔足月出生的關係呢? 講開柔柔, 現在見她咁得意,健康真係好放心, 雖然隻左腳行得唔係咁穩, 仲要做物理治療. 諗番起她出生時只有2磅多, 足足住了醫院差唔多一年.


亞妹就大膽好多了, 仲好鍾意影相Tim.






亞妹每次影完相, 都會叫家姐來啦來啦!





同她們先後去了玩投雪.



之後同她們坐吊車去睇熊媽, 今次好好彩撞正剛餵食的時間, 所以可以見晒4隻國寶.


安安
佳佳


盈盈


樂樂


跟住再帶她們去兒童王國. 佢地咁細個, 只可以玩最基本的木馬同最開心的滑梯Lor!




之後再坐吊車過去搵位睇海洋劇場. 今日唔算太多人, 排吊車十分容易, 好難得呀!


搵o左位坐底後, 我同老豆去買o野食, 食完後兩位小朋友開始眼訓. 最後亞妹頂唔住訓o左, 後來聽到好多的掌聲後醒o左. 她完全無忟憎, 仲睇得好開心Tim!







睇完後我們便回家. 見到她們咁開心的笑容, 相信她們都玩得好滿足! 係時候要回家恰一恰了.


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言