2009年1月17日 星期六

2009年的第一次去街街

1 JAN 2009   ()


今次呢篇Blog係我衝破第100篇的Blog

. 所以決定留俾我家愛犬用. 亦都好多謝各位Blog友用你們實貴的時間來我個Blog參觀及留言.



今日例行2星期一次帶我家BB狗去九展4/F - "吉之家"游水, 做物理治療. 當我們一上的士, BB狗已經不停地打震, 可能她已經開始唔鍾意去游水. 但係唔得wor, 好明顯她游水後前腳好番好多, 有力很多. 乖啦BB, 你已經14歲半, 如果手腳有咩事的話會好麻煩o家! 所以你要俾心機呀!


俾大家欣賞吓BB狗的泳姿.







游完水, 要等半小時的吹乾. 於是我同老公打算到1/F下午茶. 點知咁啱撞見"何生"一家, 先前好幾前特登約都約唔到. 今日竟然又會撞見, 我都係第一次見他家的威哥. 果然名不虛傳係一隻惡狗呀!



今日幫BB買了一件過年新裝.




臨走前再影多2張聖誕節的相先.




新一年希望BB狗身體健康啦!


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言