2009年1月10日 星期六

2009年的首次約會

2 JAN 2009   (寒冷 


今晚的約會是為了我要送份遲來的聖誕禮物(現改為新年禮物)給Betty而產生的. 所以地點好自然咁係Czen屋企.


我,Tammy分別於7:00pm多到達, 今晚又有主家飯食, 真係多謝晒Czen. 我們今晚仲可以試吓好的新工人的手藝. 係伯母的指導下, D菜又真係好好味Wor!


Betty的興趣班每年都會好應節咁要小朋友整番D有關過年的手工仔. 今晚我又有機會把Betty的傑作影低o拿, 我真係覺得以一個5歲的小朋友來講, Betty的畫真的好似模似樣.


未完成版!



我覺得隻牛牛書得好好!



上晒金粉版!




加油呀!Betty, EE 係你的Fans呀!


 


沒有留言:

張貼留言