2009年1月11日 星期日

小學同學的聚會

10 JAN 2009   ()  


我高興今日终於可以約到我的兩位小學同學  - "鳳萍"及"Hello"o拿! 我們都有差唔多4年無見面了. 今次唔係只有我們3人, 仲係全家出動Tim! 真係好值得紀念呀!


我跟這兩位同學仔, 雖然只有小六一年的相處, 但由於大家住在同一棟大廈, 我同"Hello"仲係同一層樓Tim, 而"鳳萍"因為同我是同年同月生日的, 所以我兩只小便特別Friend, 每年到生日月份一定會出來一起食飯, 直至她有了第二位小朋友後, 我們便沒有出來了. 因我知道有兩位小朋友後, 她一定會很Busy, 所以只有sms或打個電話跟她講聲"生日快樂".   


上個月我突然心血來潮打個電話俾"鳳萍", 傾吓傾吓便決定約去"Hello"家BBQ, 因為我們都未見過"Hello"個女兒. 但由於今日實在太凍了, 所以我們改為Hot Pot.


今晚的所以食物都係"Hello"同"暉"的安排, 真係唔該及多謝晒他兩公婆的安排.




"Hello"個囡囡 - "欣桐", 好鬼得意, 一D都唔怕生.


 



"鳳萍"o既兩位公子, 大仔- Daniel 6歲 (較靜), 細仔 - Joesph 4歲(好古靈精). 兩位小朋友已經係滑雪高手o拿, 有機會真係要同他們去玩玩!




小朋友好快熟, 大家一起玩, 一起食! 好開心!




梗係要同兩位老友影番張相啦!



大合照有點少得呢! (無o左老公, 因為他要揸機!)



希望我們可以keep住每年都有一次的聚會啦!


 


沒有留言:

張貼留言