2011年5月27日 星期五

澳門慶生 - 慶生篇

26 MARCH 2011 (天陰)


我們今晚的主要節目是去探我的舊同學 - 小露.


去小露家前, 我們另一個任務是到新濠天地的水舞間換門票. 因怕明天才換會多人Lor!




跟住我們由新濛天地坐巴士過橋, 之後再在碼頭打的去小露家.


睇番D相, 原來上次同小露見面已經係年幾前的事喇. 所以去到澳門, 無奶油唔聚一聚.


大家參觀完小露的舒適大屋後, 我們便坐低睇吓電視, 吹吓水. 直至12:00AM, 小露捧了個她親手製造的天使蛋糕出來為我慶祝生日. 真係非常之多謝你呀 - 小露!


嘩! 好靚仔呀! 白雪雪!



真係厲害, 整埋蕉糖Tim!



我衰, 放低咁隨便. 不過我想快d有得食嘛!



影相時間又到喇.






點少得唔同主人家影番張相留念呀!




 


開始切餅! 好開心呀! 有咁多人同我一起過正日生日, 仲有個好味及靚仔o既生日蛋糕. Thanks All!




真係好好味呀!



食完蛋糕, 我們仲出去宵夜Tim!



果然大家都係吹水怪, 真係傾極都唔完.



睇吓個錶! 嘩! 真係要走喇, 原來已經兩點幾. 小露, 我們唯有下次再傾過啦! 今晚真係好多謝你同你老公的招待. 夜媽媽, 仲要你老公車我們返酒店. 幫我向佢講多聲多謝啦!快D來香港探番我們喇!


 


 


2 則留言:

  1. 個蛋糕真係好靚仔呀!
    [版主回覆06/01/2011 17:53:00]多謝呀! 我呢位朋友仔整包整餅都好得Ga!

    回覆刪除
  2. 難得咁o岩你過o黎澳門慶祝生日, 我點都要整返個蛋糕o黎賀o下佢o架嘛! 幾十年友誼o架 

    回覆刪除