2011年5月12日 星期四

勞動節前食大餐 - 甜品篇

30 APRIL 2011 (天晴)


又食, 又食. 今日真係由朝食到晚.


打完冷後, 大家好想食糖水, 坐底再吹吓水. 於是即刻用部i-phone上open rice. 於是決定去附近的"糖百府".





睇吓大家食D咩.


亞儉的香芒涼粉.





叻靚醒的楊枝金露.





亞君的楊枝金露豆腐花





家姐及姐夫的蜜瓜的棉花冰.





Honey媽的蕉糖燉蛋.





露花的牛奶棉花冰.





Czen同Betty的鴛鴦棉花冰.





Tammy的奶茶棉花冰





輝仔的咖啡棉花冰.





我的心太軟.








好喇! 又到影相時間喇.




















埋單時, 亞儉話呢餐由佢請喎. 真係多謝晒喇!


4 則留言:

  1. 想講好耐, Czen 個短髮 look 好啱佢, 好好睇, 幫我話佢知丫  

    回覆刪除
  2. hi, 囝囝媽, 多謝哂你woh
    btw, 我真係睇唔番你個blog ar, 有咩辦法呢?
    [版主回覆05/16/2011 10:06:00]囝囝覆o左你喇! 你有無睇到呀! 不如我係facebook到介紹囝囝同你做朋友啦. ok?

    回覆刪除
  3. Hi, Czen, 我知點解喇, 妳係咪開咗個同名新 yahoo blog 呀? 妳用新blog入嚟所以就睇唔到, 我 add 咗妳新 blog 做朋友喇, 應該無問題架喇
    [版主回覆05/16/2011 10:07:00]我話o左CZEN知喇!  不如我係facebook到介紹Czen同你做朋友啦. ok?

    回覆刪除
  4. Caudie , 囝囝
    我睇到la, 唔該先
    Caudie, 好ar, 你在fb add 我la hehe
     

    回覆刪除