2011年5月23日 星期一

博愛中醫診所

其實呢篇Blog我想出好耐喇! 不過一直無的起心肝啫.


講番起我十月放病假時, 見有時間便決心帶老媽去屋宛樓下的博愛中醫流動診所睇皮膚, 因為老媽患有好難斷尾, 好麻煩的牛皮癣.


果日真係好鬼激氣, 因為當時遇到一個年青的女醫生, 她當時睇病的態度好差, 同我熟的朋友都已經聽我講過呢件事. 


記得當日原本想睇皮膚, 但因我老媽又感冒, 理所當然要先睇好感冒. 初時入到車尾的小醫生房, 內裡只有一張床, 一張小枱及兩張椅.


當我同老媽入房後, 醫生已坐一張椅, 老媽坐一張, 順理成章我坐在床上, 而當時床上的布簾拉已了一半, 我唯有坐在布簾的最前方, 而呢個位差唔多睇到醫生的電腦. 呀年青女醫生, fing吓隻手叫我坐過d, 面黑黑, 唔該都無聲. 跟住呀女醫生開始幫老媽睇病, 當時我, 老媽及女醫生全都無帶口罩.我帶得老媽去睇醫生, 當然要盡責講晒有關老媽的病歷俾女醫生知, 加上早前老媽又入過院, 又做過白內障. 但呀女醫生全程黑面, 無反應, 連點吓頭的反應都無. 好似當我無到咁!


跟住呀女醫生, 應該是睇完病吧. 她同老媽講, 你出去帶番個口罩. (她真係咁講ga, 唔該都無句ga!) 我當時已經覺得呢條友好有問題, 之後她同我講你出一出去.


OK! 我出一出去, 關門前我同呀女醫生講, 咁唔該你一陣講番我媽媽的情況我知啦. 第一次講無反應, 於是我講多次, 都無反應, 我開始起火, 用較大聲的語氣再講一次, 呀年青女醫生才肯點一點頭.


之後老媽開門叫番我入去, 當我坐低時, 呀女醫生同我講老媽的皮膚好嚴重, 叫我帶老媽到元朗博愛中醫診所睇一位皮膚科教授. 咦! OK喎, 原來呀女醫生都有好介紹, 不過她講得好快, 又細聲. 於是我在袋中摷張紙出來, 打算把資料寫低, 不過好衰唔衰又搵唔到筆喎, 於是我問呀女醫生, 請問有無筆, 呀女醫生即答我無. 頂! 無筆? 我老媽個位前面(即枱上)有成個筆筒係度, 佢鬼膽死話無筆, 你話唔火果個都唔係我啦!


我即時扯火, 好火咁去攞起枝筆, 你作為一個醫生都咁無禮貌, 我又駛咩對佢有禮貌啫. 於是我對住呀醫生同佢講, 你駛唔駛咁o既態度呀? 係咪當一百幾十的診金客唔係客呀, 係咪覺得自己應該去睇幾百元的客呀? 你唔想做都無理由咁o既態度oY? 呀醫生竟然問我, 你又咩態度呀? 我咪答因為你用咁o既態度, 我咪咁o既態度Lor! 仲有呀! 做醫生點解唔帶口罩呀, 睇睇吓先叫病人出去帶口罩, 有無道理先?


唉! 嘈完後, 我都係要問番呀女醫生個皮膚病教授的資料. 於是我唯有再問佢 : 咩教授呀? 咩名呀? 咦! 佢又肯講喎, d人真係你唔發惡便當你留. 最後我問佢咁有無電話呀? 佢答我你自己上網查啦! 真係激死.


所以之後我分別打電話及到元朗仁濟中醫診所投訴呢位年青女醫生.



雖然果次的經歷非常唔好, 不過唔得唔講番句多謝呢位女醫生的介紹, 因為老媽係元朗仁濟中醫診所睇了兩個月後已開始好轉, 現在每星期去覆診一次, 每次診金連7天中藥, 收費HK$300左右. 真係唔單只抵, 最緊要係有效嘛, 所以我叫老媽KEEP住睇, 唔好停.


 位於健康院的3/F


 



第一次睇要先到評估室做評估.



登記及取藥處




 已經加o左價喇!



 


 


7 則留言:

  1. 唉~~一D醫者父母心都無....
    [版主回覆05/27/2011 13:54:00]唉! 不過都多謝她介紹我老媽到元朗睇皮膚科.

    回覆刪除
  2. 但你去那間不是仁濟噃 ??????
    [版主回覆08/05/2011 11:05:00]多謝你的提醒呀. 我已經更改了.

    回覆刪除
  3. e?!~ 我阿婆塊面生左好多一點點,佢住元朗,
    我仲諗住帶佢去博愛睇皮膚科,但我見你Post博愛D相,但內容就話仁濟唔好,
    咁究竟係邊間唔好呀?
    我仲帶唔帶阿婆去博愛好?
    [版主回覆08/05/2011 08:38:00]Sorry呀!我寫錯了!正確的醫院是博愛醫院的中醫。我會更正番嫁!

    回覆刪除
  4. 請問教授名字是?

    回覆刪除
  5. 我都想知個教授名字呀!可以給我嗎?

    回覆刪除
  6. 你好! 我都打算去元朗博愛睇皮膚敏感,請問你媽咪睇的教授叫咩名呀?謝謝!
    [mgtchristy回覆08/29/2012 14:24:32]是否周克邦醫師?他現已回廣州...

    回覆刪除