2011年5月22日 星期日

農曆生日

24 MARCH 2011 (天晴)


今日專登請了一日假, 中午同露花去o左西貢食晏來慶祝我的農曆生日.


本來想入到西貢揾Honey媽一起食Lunch, 點知她今天也請了假, 因為要幫亞晴亞橦溫書預備測驗.


我們12點前出門, 終於決定去試吓呢間美式餐廳  - ANTHONY'S RANCH.



餐廳有兩層, 原先我們是坐樓下的.




點完菜後, 改住樓上. 我覺得呢度的花生好好食, 平時我是唔好食花生的. 今次食o左好多呀!



我們是今日的第一位客人, 所以趁未有人又未上食物, 周圍影吓相先.










影完相, 同露花坐低食吓花生, 傾吓計. 之後收到叻靚醒的電話, 她剛在深圳關口, 當過關時, 才發現原來我同她的物份証於星期六報名時掉換了. 所以她要急Call我換番個身份証. 真係搞鬼!


有o野食喇!



呢餐晏, 我們由12:30pm食到2:30pm, 真係好耐無試過咁優閒. 臨走前, 揾人幫忙影張合照.



呢間餐廳是在天后廟旁的.



之後我們又到"甜源居"



當然又食Betty推介的什果河粉啦.




沿途行去巴士站時, 感受吓難得無咩人o既西貢.





農曆生日的晚飯, 當然要同老爸老媽一起食啦. 今晚求其在屋村樓下的酒家食晚飯, 不過叫了個九大簋燉湯來慶祝吓!



今日多謝晒露花陪我咁Hea住遊西貢!


1 則留言:

  1. 好特別的餐廳呢~ 用來取景影相一流。
    [版主回覆05/27/2011 13:57:00]有機會你到去影吓啦!

    回覆刪除