2009年6月23日 星期二

BB狗的15年歲生日會 - 生日會篇

21 JUNE 2009 (天晴)


今日係我的愛犬BB狗15歲的生日呀! 15歲Wor (即係人o既75歲喇!), 梗係要揾多d人幫她慶祝吓啦, 所以我1個月前已決定帶BB去亞君屋企玩, 因為亞晴同亞橦都好想見吓BB o麻!


講真, 其實我唔知亞Be的真正生日日期o架! 因為當年我帶她回家時係9月尾, 而她的前主人話我知她當時約3個月大, 咁即係6月出生啦. 而我同老公的拍拖紀念日係6月21日, 於是我們便決定亞Be的生日係6月21Lor!


其實今日都有3件事一同慶祝o既. 第一當然係BB生日啦, 第二係父親節 (當o麻同亞君及大眼的慶祝啦), 第三係我同老公的拍拖23年的紀念日!


今日下午2:30pm, 老公先去外家接BB, 而我就去美心攞蛋糕 (因為昨天我已係美心買了一個天使蛋糕俾亞Be!). 之後我們便搭的士去將中喇!


初時去到亞君家, 要等亞Be四圍行吓, 熟習吓環境先. 但因為地板對亞Be來講, 可能較滑, 她常常行幾步後便跣低. 於是她索性只係趴係地上.





亞晴, 由細到大都係好鍾意狗狗o家! 記得她2歲多時同她去大澳玩時, 她竟然想自己走去同流浪狗玩, 真係俾她嚇親!



大家傾吓計, 小朋友同亞Be玩o左一陣後, 便開始切生日蛋糕喇!



我們一家影番張相先!



3位小朋友唱生日歌俾亞Be聽. 點解有3枝蠟燭o既? 因為每位小朋友都代亞Be吹蠟燭o麻!



跟住3位小朋友又代亞Be主持切蛋糕!



亞晴仲有生日禮物送俾亞Be Tim!



等BB狗飲完水, 我們便落平台玩及影相!



祝亞BB狗身體健康! 唔好咳喇! 希望可以同BB過多好幾個生日啦! 


 


沒有留言:

張貼留言