2009年6月18日 星期四

好窮呀!

17 JUNE 2009 (天晴)


嘩! 唔得唔大叫一聲好窮呀!

我呢個幾月睇醫生共花了成HK$3,000呀!


點解? 唔知大家記唔記得我上個月要成日去大陸呀! 果度D工廠可能特別污穢吧. 我的皮膚就係由果時開始起紅粒及有風"懶"咁o既問題. 仲持續成個幾月, 呢幾日先好番好多炸.


因為聽聞話皮膚出現問題, 好可能係體內的"濕"或"血毒"吧. 所以我o米去睇中醫Lor! 中醫係要慢慢條理oYo麻! 咁我食o左D中藥, 係有好轉Wor, 只不過唔係我期望果種啫. 呢3個星期的診金o米成HK$1,600啦

!


昨天又到o左一年一度的婦科檢查, 咁又洗o左我HK$800幾喇! 唉! 你話係o米要呻窮oY!  


仲有我份人好衰o架, 唔可以對自己唔好o架! 又講番我上個月一星期有成四日即日來回上東莞做o野, 壓力大之餘, 又覺得好悶Wor! 於是我係返學前的緊餘時間都走去買衫來減壓及平衡自己的辛苦心理. 就係咁, 我又花o左好幾千喇!  


所以下個月一定要節衣縮食先得! 我希望可以做到一個慳妹啦!


沒有留言:

張貼留言