2009年6月29日 星期一

慶祝老公生日第三彈 - 雪糕蛋糕

29 JUNE 2009 - 12:00am (下雨)


今年老公生日, 我已於幾日前決定要買雪糕蛋糕送俾老公. 但係他的生日前夕係星期日, 咁真係有D難度. 事關我諗極都諗唔到, 我住果區邊度有得買雪糕蛋糕呢?


最終, 我一直都未買. 無計, 今日下午同老公逛商場時, 我终於忍唔住同他講呢件事. 哈!他竟然同我講A1 o米有Lor! 啊! 有係Wor! 點解我完全忘記o左A1的存在o架! 所以今晚我們有雪糕蛋糕食喇!


Mango 味


自拍合照梗係唔少得啦!



吹蠟燭, 唱生日歌!



呢隻大小豬的裝飾好有趣!



老公!


沒有留言:

張貼留言