2009年6月2日 星期二

端午節睇龍舟 - Part 2

28 MAY 2009 (下午大雨)


我們沿住海旁行去"海灣會"食Lunch. 但呢段路都行o左成個鐘吧.


因為我們邊行邊影相,



又玩吓狗.



又咩都影吓,睇吓.



終於到"海灣會"o拿! 呢度以前叫海灣酒店, 話說10年前, 我,梅生,Alice同老公都係度擺過跳蚤時場賣公司的袋辨o家, 好似連續擺了數個星期, 果時我仲帶埋我家的BB狗一起去Tim! 諗番起, 都幾搞鬼!


今次再舊地重遊, 真係好多野都唔同o左Lu! 不過食飯的環境都唔錯, 價錢都OK, 食物味道都唔錯Wor!  每碟炒粉麵平均HK$60-HK$70左右. 我們大小12人, 炒o左6碟及叫o左好多好多點心. 每位大人HK$120吧. 



我們呢張枱都可以話係搶番來的. 因為呢度的大枱唔多, 我們唯有要求一張8人枱,最多o米坐迫D. 當時我們等位都等了40分鐘左右, 加上呢度唔夠人手, 無人執枱之余, 有吉枱又唔安排人坐. 於是我見到呢張枱的人剛埋單, 我便唔理咁多坐低先. 之後再入去同Counter講聲我們要這張枱, 唔再等大枱了!



大家都十分之肚餓o拿, 經一輪快食後, 大人傾吓計, 細路話要落沙灘玩Wor!於是我便同他們落沙灘玩沙.



呢度都真係幾多人o架, 狗都唔少. 好多主人帶狗狗來游水, 又有人玩風帆.



玩了一陣, 個天開始落雨o拿! 而我們都係時候要走o拿, 因寶儀同嘉熙要回家做功課同溫書, 所以亞昌一家先走. 其他人便返回西貢碼頭同Rosand會合後返她家. 因為今晚我們會去婆婆家食大餐, 一起過節.


今次又要麻煩婆婆煮咁多好o野俾我們食呀!



例牌: 小朋友一枱兒童餐, 大人一枱.



今晚話晒都係端午節o麻, 食之前影番張過節相先!



我呢個契媽仲要又食又拎Tim! 婆婆D稯真係好好味, 好足料呀!



 


 


沒有留言:

張貼留言