2009年3月31日 星期二

又有生日飯食

 


28 MAR 2009   (天陰)


 


今晚係由Boris請客! 多謝晒!


 


其實今晚的飯局係2個月前已經話要出來聚聚的, 但要搞到上星期才落實. 所以順理成章便成為我的生日飯局Lor!


 


講起Boirs, 我同他都認識了15年o拿! 大家相識於微時. 當時我們兩間公司的老闆係老友, 所以我們經常會有電話聯絡. 之後他去了Trading公司做, 仲變成我的其中一位客人. 現在我同他的角色掉轉了, 希望有機會成為他的客人吧!


 



 


係度我都要恭喜Boris係12月成o左親, 娶o左位靚靚上海姑娘! 祝他們白頭到老!早生貴子啦!


 


今日我們在荃灣"Fat Angelo's" 食晚飯, 因為方便Boris回家, 而我同老公也剛好今天要去荃灣探奶奶!


 



 


下次的聚會暫定去Boris家, 不過要等他太太來港先!


 


沒有留言:

張貼留言