2009年3月6日 星期五

日本合家歡之旅 - (Day2 - 23/1/09) 上篇 - 常盤台,Sanrio Puroland

2009日本之旅17天遊 (Day 2)


23 JAN 2009   (陰天,時)


常盤台 9:45 am > 池袋  10:00 am (東武東上線)

 酒店外觀

今早我們約了8:30am係Lobby等, 而兩位契女一攪掂後(即媽咪幫她倆著好衫後), 便第一時間走來拍我房門. (呢個行為成了之後每早的指定動作!)

 之後由老公帶路去Family Mart買早餐. 我又可以食到我最喜愛的"肉饅"o拿! 大家係Family Mart內食早餐, 兩位小朋友就係度飲"叮"番熱的紙包奶!

跟住去車站坐火車. 原來車站旁有一間24小時的Supermarket,

我們可以每晚都有得Shopping o拿!


 


 


等我影番昨天要令我們搬行李的樓梯先!


 閘口的樓梯



 上月台的樓梯.


池袋 > 新宿 (JR琦京線)


去到池袋JR站, 見到什麼什麼演習. 日本人真係好鬼認真, 演習都咁多人參與!



新宿 > 明大前 (京王線) 11:00 am > 多犘センター 11:35 am (京王線特急)


我們今日的主要行程就係 - 登..登..登.. - Sanrio Puroland  吓!上年去o左, 點解今年又去o既?

因為我唔死心Lor, 我要去同Keroppi影相, 加上兩位契女都未去過呢!


計埋今次我都去過4次Puroland o拿, 1997年中午到, 2004年及2008年都係4:00pm後入場. 但都無次可以同 Keroppi合照.

      所以今次決定要上午去, 於是出發前我先上網登記做會員,  咁可以每人平 JPY600 o家!


我們要係明大前轉京王特急線去多犘センター站.


 


落車後, 亞晴,亞橦開始心急o拿! 所以我同她們行得好快. 當大細契見到Hello Mimi同爸爸係門口時, 已經勁興奮! 不停地叫亞君同Rosand行快d啦行快d啦

, 好攪笑!



入場後, 第一時間同穿和服的Hello Mimi影相(小朋友都當她係Kitty!).   






跟住又見到穿和服的馬騮仔!



襯住D Character 休息, 我即刻走去問吓今日幾點會有KEROPPI出場. 哈!我認得個位妹仔, 佢都記得我上年都係問佢呢個問題. 所以她好熱心咁幫我問, 終於有好消息 - 12:30pm 會到KEROPPI出場. 嘩!好開心!

好開心呀!


之後去Shopping, 買吓買吓. 又見到PC狗, 鴨鴨同Twinstar. 我即刻叫大細契出去影相, 我就"拿拿淋"去俾錢, 再去影相. (睇吓我 d 戰利品!)





 


又要換班啦! 係Keroppi出場前, 帶他們上2/F影吓相先.



唔得呀!好心急呀!我要落番樓下等Keroppi先得呀! 見到o拿

!見到o拿
! 我梗係第一時間
飛撲過去啦, 等o左你4年o拿! (正確來講應該係10年呀!) 睇吓!我真係超開心o家!





基本上Keroppi被我捉住o左都有10分鐘, 除o左我們自己人外, 都無咩人埋到來

. (可能係怕o左我呢個傻婆!哈哈!) 好正經D影番張相留念先!






我的至愛要走o拿! 再見o拿

! 我可以唔駛再來o拿!



跟住爭取時間同彩虹兔及松鼠仔影相. 唔知點解, 他們倆位都著和服, 但係Keroppi無得著o既?



一直以來, 我都覺得亞橦個嘴同彩虹兔好似的

! 所以我同老公叫彩虹兔做橦橦兔.



 松鼠好鬼馬, 好多古怪動作!


终於影晒D公仔, 係時候要帶大細契去玩o拿. 由於我們無買Passport, 所以只可以玩遊船河, 因為亞橦未滿6年歲, 需大人陪伴. 所以用1張大人票加JPY500買1張JOY TICKET.


係我買JOY TICKET時, 咁啱有表演睇Wor!



睇完SHOW後, 又有公仔出來影相WOR!




終於可以入去玩o拿!



兩位小朋友勁興奮. 見到館內的公仔, 不停話好靚呀!好得意呀! 未玩完都話要坐多次WOR!





所以Rosand媽要陪兩位千金玩多次o拿!


之後亞君陪兩位千金入去Hello Kitty屋, 仲影o左好多相.



而我們4個大人先去Foodcourt 等他們.



呢個係我, 老公同亞儉的午餐.



呢兩個係契女一家的午餐.




本來兩位小朋友要帶走個Kitty飯盒的, 但因君爸唔想攪到爆o急, 最後唯有影相留念吧.




差唔多食完之際, 發現大堂有表演wor! 於是我便帶家姐亞晴出去睇show (因亞妹未食完要遲d先有得出去).



睇完show, 坐多一陣, 買份禮物仔送俾大細契後便走o拿!


 


 


(消費總額) :




























東武東上線:JPY   160.00/
早餐:JPY   500.00/2人
午餐:JPY1,000.00/2
入場費:JPY2,500.00/
  (Share JOY TICKET)
合計:JPY6,820.00(雙人)


 


上一篇 : 日本合家歡之旅 - (Day1 - 22/1/09) 廣州,成田,池袋,常盤台


下一篇 : 日本合家歡之旅 - (Day2 - 23/1/09) 下篇 - 多摩南大沢Outlet, 池袋


 


 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言