2009年3月31日 星期二

潮流興食一蚊雞

31 MAR 2009   (天陰)


今晚輪到Zoby, Alice & Calvin幫我補祝生日!


因為Alice & Calvin尚未搵到新工作, 加上Zoby結婚後搬離了旺角區, 為了大家就腳同唔好花太多錢, 所以我選了去觀塘APM"潮客"試吓一蚊梅子蒸雞!



"潮客"除了一蚊梅子蒸雞外, 還有打冷8折. 所以都好鬼多人等位. 好彩Alice同Calvin可以早一點去攞位, 仲好厲害地係6:30pm已經入坐了. 當我去到後, 才知道原來Calvin嫂由今日起係香港Training, 所以今晚她都係坐上客!


等埋Zoby後, 便開始叫o野, 我們都叫了唔少食物, 仲order了2個蒸雞Tim! 



晚上8:00左右, 收到亞光的SMS, 話妹妹剛生了囡囡, 有6.8斤重. 剛好我可以把呢個消息告知在坐各位. 因為大家以前係同事o麻! 


最後我們好想試吓今晚推介的甜品wor! "南瓜椰汁糕". 唔覺有南瓜味, 只有椰汁味!



今晚好多謝大家請我食飯呀!


下次見Zoby可能係Luther生日的6月份吧!


 


沒有留言:

張貼留言