2009年3月15日 星期日

日本合家歡之旅 - (Day3 - 24/1/09) JR訂票篇

2009日本之旅17天遊 (Day 3)


24 JAN 2009   (天陰)


今早亞儉同梅生間房要先Check Out及將他們的行李搬入我房. 因為今晚的房全部Full晒, 所以先前已向酒店要求係我兩公婆的房間內加多2套被舖!



常盤台 9:45 am > 池袋  10:00 am (東武東上線)


今朝我們照舊去Family Mart買早餐, 之後便去池袋同亞昌一家會合!



由於我要去JR訂票處開4天Flexible Pass及幫無Pass的團友先買新幹線車票, 所以提議亞昌同Joan可以先行吓街, 11:30am返來集合! 因為他們今次的旅程只有8天, 所以一定要爭取時間去Shopping 啦!


而其他團友話唔想周圍行, 所以便陪我一起去Book票!




我們一如以往先去"東口"的JR旅遊部換Pass, 但點知呢度裝修, 要我們落番JR中央口換証. 點知入到去, 又話要出去JR Information搞!

! 點解變成咁o家! 所以團友們先係JR訂票處坐低等我同老公出外辦理有關事宜.


我同老公揾到了Information Center o拿!



由於今次係第一次使用4天的東北Pass, 原來係咁樣o既!



換完Pass又要返回JR訂票處到訂新幹線票. 我要訂的票分以下幾種:-


1) 25/1 : 6位有Pass的票 加 2大2小無Pass的票. (這些票我較早前已在 JR新幹線網上訂票預訂了 )


2) 27/1 : 6位有Pass的票 加 4大無Pass的票.


3) 30/1 : 6位有Pass的票 加 4大無Pass的票.




就係咁都搞o左成個半小時, 好彩幾位小朋友咩都可以玩餐飽, 如果唔係一定無耐性等啦!



嘉熙仲唔知點解玩吓玩吓脫掉了一隻牙Tim!真搞笑!



當我Book完票時, 剛好亞昌同Joan也回來了, 於是我們決定先去食Lunch, 之後才去台場!


我於昨天係東池路過時, 見到有火頭山拉麵店, 仲幾大間Tim. 於是便決定去呢間北海道有名的拉麵店

. (我曾於北海道旭川及四國高松食過的拉麵店! 我都幾鍾意o家!)



食飽飽出來, 剛好有間眼鏡店, 仲擺了一部超聲波洗眼鏡機. 於是梅生好無聊咁走去試吓Wor!



 寶怡又話要試吓Wor!


當他們洗完後, 我們好懷疑究竟D水有無換過呢????


個人經驗一談 :


今次係我們第一次使用4天的東北機動Pass, 見到個Pass上面有4格, 好明顯係每用一天會吸一格印仔啦!

 我先前本打算是用於25/1 & 27/1 的來回新幹線 及 30/1 & 1/2 草津來回特急/新幹線的, 這是剛好4天吧! 但我們個pass第一次所吸的日期印係27/1, 而最終於2/2時我們個pass仍都只有呢1日是吸了印的
! 所以我們認為應該可以再偷雞去訂多程新幹線的, 於是我們去嘗試Book 5/2一天來回去上越國際的新幹線, 哈! 真係成功wor
! 雖然最後我們由於時間及體力關係無再上越滑雪
. 但之後我們又諗到, 不如再用個Pass來book去機場那程成田特快啦! 哈!有ok wor!
最终我們賺了一程成田特快的車票及6/2最後一天的東京市內的JR車票. 如果我們係東京留多2天的話, 肯定會Book多程新幹線去玩啦!


點解我們可以有咁o既機會

, 我們相信可能係我們於池袋入JR閘是係採用Sucia Card, 無show pass來慳由池袋去上野那程山手線吧. 又因到上野或目的地後, 我們又會show已訂好的新幹線票加Pass入閘或出閘(不是採用自動入閘機的). 而當時的工作人員, 見我們一班人有pass都無特別去睇, 便讓我們過o拿! 所以無幫我們吸印Lor! 至於27/1那個印, 就係剛好有人查証才吸上去的! (事先聲明, 這可能是咁啱我今次係咁炸, 而我們也唔知道點解會變成咁的真正原因!如有類同, 實屬巧合,請不要完全當真呀!)


 


上一篇 : 日本合家歡之旅 - (Day2 - 23/1/09) 下篇 - 多摩南大沢Outlet, 池袋


下一篇 : 本合家歡之旅 - (Day3 - 24/1/09) - 台場四圍逛篇


 


 


 


  


沒有留言:

張貼留言