2009年3月2日 星期一

出發前一晚的突發事故

21 JAN 2009  


 


我每次去旅行前都會執行李攪到只有2-3小時訓覺. 今次我同老公已於2日前執好所有行裝, 因為今晚我公司食Annual Dinner o麻!


誰知當我剛開席後, 接到老公的來電. 他同我講梅生個回鄉証竟然過o左期, 被廣州拒絕入境!


(由於我們明天下午在廣州出發, 而梅爸呢段時間返o左廣州, 所以梅生提早一天上廣州. 點知.....竟然....

.)


 Oh, No!

 點算, 明天便出發Wor! 但我當時還要繼續公司的Dinner, 所以只好扮冷靜咁同老公講, 無辦法啦, 明天再睇吓點安排吧!


回家的途中, 不停咁打電話俾Alice, 亞君等團友報告呢件事先. 之後返到屋企同老公商量明天的方向. 而我亦都上網睇吓有無另一些航線可以作後備. 就在大家不停的係電話中傾吓, 研究吓明天如何幫梅生的各種方法下, 最終都係要攪到差唔多4:00才有覺訓!


最後決定, 明早9:00正梅生便要去到中旅社簽一次往返的暫時証, 而我會於8:30am即致電去UA, Check吓可否改機位. 所以一切都要睇明早如何o拿! 唔知梅生今晚訓唔訓得著呢?


沒有留言:

張貼留言