2009年3月30日 星期一

下雨天過生日

27 MAR 2009   (天陰,下雨 


今日我同老公都特登請假出外慶祝生日. 其實先前我想去台灣玩3天的, 但因公司要減人工, 所以都係慳番D錢吧!


今日我們約了Tammy, Alice同Calvin一起去南Y島. 我們坐12:00PM船入去, 只需30分鍾的船程便到達了. 我們第一站便決定先去食Lunch, 於是我們揾了間BB海景餐廳 (因為先前係新假期雜誌有9拆Coupon).



正當我們食完Lunch後, 打算埋單出去行吓之際. 個天便開始不停地下雨,

仲打雷Tim!
咁我們唯有繼續係餐廳Hea吓啦! 好彩間餐廳的環境唔錯, 我們仲可以係僅有的空間影吓相!





相又影完, Drink又飲完. 但係D雨仲未落完wor! 於是我們決定再order多一個Cake Set, 我又可以再一次吹吓蠟燭o拿!




話實呢間餐廳的員工都好好人, 我們同隔離枱的兩位外國女仕一同係間餐廳度都坐o左有4粒鍾o架! 因為成個下午d雨都無停過, 最搞笑係d員工話不如我們係度食埋晚飯先走, 因為我們由12:45pm開始食晏, 3:00pm多食Cake, 所以應該係度食埋晚餐wor!


睇吓d雨真係落過不停的!




後來仲越來越大雨

, 我們要由室外搬入室內坐.




5:00pm開始無咁大雨o拿! 終於我們決定埋單, 出去走走, 再坐5:50pm的船走!



張相內的啡狗仔, 好鬼得意, 完全唔怕人. 牠竟然夠膽死係我們5個人中間慢慢行過.(當時我們5人係面對面企的) 之後我們懷疑牠是來接船的, 因為我們見到牠一睇到船埋岸時便走落碼頭, 仲開始好緊張同興奮. 可惜呢班船唔見牠的主人. 後來我好八卦咁問船上的員工, 呢隻狗狗係o米經常係度接主人o架? 他們証實係的! 嘩! 我真係覺得d狗好有靈性呀!



今日真係好多謝老公同我的好朋友Alice, Tammy,Calvin一起出來陪我過生日. 雖然只係在一間餐廳Hea, 但係我們可以係咁好環境的餐廳, 咁優閒地傾吓計, 感覺都好唔錯!


由於Alice要返外家食晚飯, 所以晚上我們4人便同亞儉會合後去太古城中心影"懷舊玩具"展!


 



 


睇吓睇吓, 竟然撞見老公個老同學"Paul 少", 好似都有兩年幾無見過他了,而他太太同囝囝我都有10年無見過吧. 咁擇日不如撞日o拿, 加上我們d朋友基本都係一次生 兩次熟果隻, 所以睇完o野後我們便一起去食晚飯!



 


沒有留言:

張貼留言