2009年3月15日 星期日

提早慶祝我的農曆生日

15 MAR 2009   (天晴)


我農曆生日係於下星期一, 由於我想請兩位小姪女食生日蛋糕, 所以先前約了亞媽帶兩位小姪女入來馬鞍山公園玩玩, 之後晚上一起食飯!


今日的天氣十分之好呀! 加上老公又可以早一點回家, 於是我們帶兩位小朋友先去烏溪沙的沙灘影吓相!烏溪沙的沙灘影吓相!





之後我們再去公園, 因明天是馬鞍山杜鵑花節, 所以四周圍都好多人係度影花!











影完花, 都要影吓人o家!



 





 呢位小朋友好搞笑, 要走埋來一起玩!


咁老公梗係要幫我影番D靚相啦!






影完相, 點都要俾D時間兩位小朋友玩吓o既!








之後同她們去行吓商場, 買D玩具, 衫仔俾佢地. 跟住便回家搵爺爺去食晚飯!


食完晚飯, 再回家食生日蛋糕!





今日好開心可以 同兩個姪女及屋企人提早慶祝農曆生日! 仲好多謝老公送個咁靚o既生日蛋糕俾我呀!


 


沒有留言:

張貼留言