2009年3月23日 星期一

預祝生日

22 MAR 2009   (天陰)


來緊的星期五就係我的正日生, 今日先來過預祝生日!


生日除了提醒自己的年齡增加外, 仲係一個好好與朋友聚會的理由!


我們今日約o左先去"小草屋"飲茶. 嘩! 好耐無咁熱鬧, 今天飲茶大小共有16人!





之後緊係例行節目啦! 登~登~登~"開枱打台灣牌"!




現在我們開兩枱的鐵腳, 已經包括埋我老公的大家姐, 大姐夫同二家姐! 今日都好多謝大家姐同二家姐送俾我的生日禮物

!下次出來打牌好o拿, 唔駛咁客氣o家!



我們4:00pm要中途休息, 因為係食蛋糕的時間了! 多謝老公送了兩個強糕俾我呀!



哈!原來仲有驚喜o家! 就係兩位契女都送o左個蛋糕俾我, 真係好開心呀! 亦都要多謝亞君同Rosand!




兩個契女仲親手畫o左張生日咭送俾我呀!真係抵o錫呀!


亞橦的.


亞晴的.



好!小朋友開始唱生日歌, 之後請他們代吹蠟燭及跟我一同切蛋糕!






食完蛋糕, 影番張合照先!




好o拿!中場休息完畢, 大人再去博殺過! Doris帶小朋友落公園玩! 男人落茶餐廳吹水, 真係各自各精彩o拿!


之後等亞君同亞傑回來後, 便開始晚飯時間了! 


今日真係好多謝班好朋友幫我預祝生日呀!

好開心呀
! 如果可以唔輸麻雀錢仲更加好啦!
哈哈!


沒有留言:

張貼留言