2009年3月13日 星期五

終於輪到我公司出手o拿!

10 MAR 2009   (天陰)


今日放工前, 老細同Accountant叫了我們一Team入會議室開會, 原來係宣佈美國總公司通過了全公司(包括美國同香港的同事)都減薪5%, 還有今年4月份的Bonus都唔會出!


大家聽到呢個消息梗係勁唔開心啦, 但係又可以點呢?現在呢個時間, 無人工加係明o既, 減薪5%我都可以接受, 共渡時艱o麻! 之但係全份2008年度的Bonus無o左, 就較難接受o拿! 因為我們已經係無Double Pay的.


雖然大家都心心不忿, 但我認為點都好過要裁員啦! 比起我其他的朋友, 我都算較好一點, 起碼仲有份工做oY, 有唔駛一個月放一星期No Pay Leave 啦! 希望美國總公司唔好成機話以後都無Bonus就好o拿! 因為13個月糧去香港的打工仔是很重要的, 又要用來交稅啦, 又要封利是, 仲要年尾俾Double Pay父母oYo麻!


唉! 要慳D駛先得o拿!


 


沒有留言:

張貼留言