2009年5月5日 星期二

做運動 - 跑步

4 MAY 2009 (晚上有雨)


老公於兩星期前開始, 決定每星期搵2-3晚出來係樓下跑步, 再加每星期去1-2次的TF

, 希望可以減吓磅啦!


而我因為每星期有兩晚要返學, 加上早前隻右腳有一點事, 所以我好耐都無去TFo拿. 好希望下星期開始可以每個星期二上番TF一次啦.


今晚趁得閒, 所以決定跟老公落樓下跑番幾個圈! 點知落到樓下, 竟然下雨wor!

唔係呀, 無理由上番屋企o架! 一於照跑, 但雨真的越落越密, 最终我只跑得3個圈便先回家, 老公自己繼續跑多陣.


我知做運動

一定要持之以恆, 希望我兩公婆可以Keep住每星期跑番2-3次步啦!


沒有留言:

張貼留言