2009年5月29日 星期五

好想煮飯

25 MAY 2009 (下雨)


今日要陪從美國來的Production Director去東莞睇廠及開會. 好彩4:30pm左右已經完成了. 見6:00pm左右可以返到屋企, 於是便決定今晚整餐主家飯食吓.


今晚打算煮兩餸一湯. 下車後, 便先到街市買晒所需物品. 回家換衫開始調味時, 發現我家的老抽,生抽都過o左期4個月, 又無腐乳. 真係激死, 唯有再落去買啦! (我家的食品同糧油基本上都會經常過期的!)


對於一般人來講, 每晚都要煮飯啦, 有咩咁出奇啫! 但對於我兩公婆, 就真係好日都無煮過一餐. 所以我都好唔好意思咁要寫低來紀錄一下. (請大家唔好見怪!)


我整南爪排骨同滾節爪湯.



老公炒菜. 話你知, 我老公好鍾意炒菜o家, 每次的菜類都係有佢負責!


 


我自已覺得好好味Lor!(真係唔怕醜呀!) 仲可以明天帶飯返公司食, 又悭番一餐.正!


 


沒有留言:

張貼留言