2009年5月24日 星期日

唔該晒梅生

23 MAY 2009 (大雨)


自從我家養o左金魚之後, 需每20多日換一次水. 而每次換水都需要我們的老友梅生來幫手, 呢項工作都維持o左有5年呀. 真係要同梅生講聲多謝,  有你呢位朋友真係唔話得o拿.


因為梅生今年4月尾返的那份新工, 是需一星期留大陸5天的. 以前每星期都會見梅生2-3次,但現在只有星期六才可約他. 所以今日便決定請他來我家換水. 不如俾大家睇吓換水前後的樣o利!


換水前:



換水後:



本來我打算請梅生梅太出外食Pizza的. 但梅太話不如自己煮啦, 於是我個無煙厨房終於可以出場o拿!


我最叻及最鍾意就係煲湯, 可能我鍾意飲湯吧. 今晚係咁二煮D簡單o野食吧. 


 


 相片中的豆豉鯪魚油麥菜係由梅太操刀o家.  話時話我都好似有大半年無食過豆豉鯪魚 o拿, 自從D豆豉鯪魚由HK$10左右, 加到差唔多HK$18之後. 不過我今日買果罐都要成HK$16.50o家!無所謂啦, 醒吓梅生梅太啦!


 


沒有留言:

張貼留言