2009年5月29日 星期五

終於去做Gym

26 MAY 2009 (下雨)


因為呢排每晚都落雨, 所以唔能夠Keep住去跑步. 所以今晚決定去番TF做Gym, 本來我o既懶人病又發作, 因為我想留係屋企捧"四奶奶"同"柴九"場Lor! 好彩最終我都選擇去o左做運動.


由於我都有2個月無去做Gym, 所以今日我都只係踩吓單車(15分鐘), 同做吓Transport機(30分鍾)等帶氧運動炸.


之後同亞儉一起食完晚飯便回家. 今晚我們無傾太耐計, 因為我同老公都要趕回家睇"四奶奶"同"柴九"呀! 嘩! 今晚好精彩, 真係大快人心, 因為"柴九"要聲討"彭鏗"個衰人呀!


P.S. : 我認我係電視精一名, 但我老公平時係唔多睇電視o家. 今次他竟然每晚都陪我一起睇"巾幗梟雄", 真係難得呀!


沒有留言:

張貼留言