2009年5月11日 星期一

全日開會

8 MAY 2009 (天晴)


今日基本上全日都用o左來開會, 我同Angus由10:30am - 12:00pm開完第一Part, 食完Lunch後, 再由2:15pm-5:00pm

.


點解要開咁耐會

因為我老闆(所謂老闆, 他係香港公司的President)今日會向美國總公司提議我同Angus會幫手跟埋銀包仔Team(我們係屬於化妝袋Team)的Product Development, 另外我仲要睇埋他們的品質
.


唉!講真我同Angus真唔多想o架, 問題唔係話怕多o左o野做呀, 而係我們覺得立場好尷尬

. 點解! 真係說來話長......


話說, 我公司係美國Buying Office, 美國有70人, 香港有22人, 共分3Team. 分別有手袋組, 銀包仔組及化妝袋組. 我係化妝袋組的, 而我呢組係一手一腳由我老闆湊大, 去年3月銀包仔組也開始由我老闆真真正正睇埋, 本來銀包仔組仲有一位大姐 (她係公司元老級, 做o左差唔多20年吧), 但她跟總公司的大姐大唔係好夾得泥, 所以係今年3月初便離職. 由於銀包仔組的各位同事, 全都跟了呢位亞姐多過10年 (當然也有一定程度的經驗啦), 因此一下子要他們迎合美國總公司的要求會有一定的難度. 而我們化妝袋組係呢3年與美國總公司的各方面都溝通得唔錯, 所以老闆希望我同Angus能係呢方面幫吓隔離組

.


經過今日同銀包仔同事一起開完會後, 最終我同Angus由下星期便開始跟一跟他們的工作. 希望我們真係可以幫到吓大家啦!


除o左呢項新工作之外, 我仲有一個新任務呀! 呢個任務都幾棘手吓, 又係要做3條Team的物料Coordinator, 呢個job仲麻煩, 因為要跟美國大姐大交代o家! 唉! 真係有排都唔得閒

, 係下星期開始都睇泥都要一星期上大陸廠2-3次!


 


寫開又寫o拿! 18/5美國的Production Manager會從鈕約來香港公司2星期, 嘩! 大家都好擔心呀, 唔知會唔會帶埋d H1N1來o家! 我們打算係呢段期間, 日日都要帶口罩呀!


沒有留言:

張貼留言