2009年4月28日 星期二

BBQ變打麻雀

25 APRIL 2009   (大雨)


 


上星期已約好今天同Czen, Tammy, 亞儉, Alice同Common去亞君Club House度BBQ的. 可惜今天上午竟然來個黃色暴雨, 咁叫我們點燒呀

. 我們希望等到1:00pm再睇睇是否要取消. 最終我們都係決定要擇日重賽吧.


 


因為我今日好早便去了藍田整頭髮, 諗住搞掂可以去將中o麻. 點知, 現在取消BBQ, 咁我點算呢?

唔通返屋企, 吓! 唔好啦, 出o左來, 唔想咁就歸家Wor!
正當愁緊的時候, Doris來電話想打牌, Oh! Good Idea!
我都好想呀. 我即二話不說, 先打俾Rosand, 再約四眼哥. 哈! 搞掂! 4:00pm有牌打!


我同Alice先去將中嘆個下午荼餐先

. 跟住便上Rosand家開枱! 我今日好好運呀, 终於一家贏3家, 好耐都未試過呀.
所以一定要寫番篇Blog記低先.



  


沒有留言:

張貼留言