2009年4月7日 星期二

抵玩大阪遊

8 APR 2009   (天晴)


今日係老公的大家姐同大姐夫第一次自由行去大阪. 主要目的係睇櫻花!


話說上星期一晚, 大家姐打電俾我話她想復活假左右去日本玩幾天, 本來想去北海道, 但問了好幾間旅行社都唔成團或已收滿人. 我於當晚即致電我相熟的Travel Agent朋友"MATT", 請她星期二早上即幫忙安排有關事宜.


MATT回覆, 北海道的縱橫遊團要星期三才可確認是否成團. 如去大阪便確認有團, 但因為當中的部份行程, 如和歌山, 大家姐已去過. 所以最後決定大阪自由行. 


自由行價格 : 8/4 - 12/4


印度航空 HK$2,250 + 稅 HK$550


TOKO CITY HOTEL UMEDA 酒店 : HK$540/晚


講真我雖然未坐過印度航空, 至於呢間酒店, 等他們回來問吓是否OK. 不過呢個價錢於復活節假期來講真的十分抵玩! 如果我可以早請2天假的話, 我都好想跟他們一起去玩玩!


希望大家姐同大姐夫玩開心D啦, 買多D手信返來啦!


  


沒有留言:

張貼留言