2009年4月23日 星期四

復活節兩天遊 (Day 1 -11/4/2009) - 棕櫚島下篇

2009復活節兩天遊 (Day 1)


11 APRIL 2009   ()


終於到大人們抖抖o拿! 大家都去酒店唯一一間的Coffee Shop買Chese Cake嘆吓.




小朋友們又有得玩呀, 因為會所門口有2條平衡木, 他們又點會放過oY!最緊要係有班大細佬肯陪他們玩o麻!



 


大家Hea完一陣又返回幻彩天地. 因為寶怡, 亞橦, Ryan同我要去玩"馬賽克"呀, 而嘉熙他們便去打乒乓波.


我都係第一次玩"馬賽克", 講真我其實係陪寶怡炸. 因為我份人對d手工藝係完全唔掂!我們都係度磨o左成粒鐘, 仲不停咁係度索稀釋劑. 唔知有無搞到大家High o左呢?




睇吓我們4人的傑作啦! 左手面上下兩張相係我同寶怡的, 右手面係亞晴同Ryan的. 當然右下角果張都係我的!



我們完成後, 便去睇吓班友仔打乒乓波.




好o拿!今日小朋友的節目完畢. 要返回會所食晚飯o拿!



嘩!碟碟都好鬼大碟, 加上我們4點多才食o左Tea, 所以呢餐大家都食剩唔少o野呀!



今晚餐廳俾打通o左3間房俾我們, 可以食得熱鬧D, 真係唔話得!



食到尾聲時, 出面有人上台唱歌wor! 我們梗係要玩埋一份啦!


亞珠先來過勁歌 - 忘情森巴舞! 我梗係要扮吓做Fans啦!



你睇! 我們真係有好多Fans o家! (全部都係自己人!)



跟住到老公同亞珠合唱 - 選擇!



之後老公, 亞君同小朋友大合唱 - 紅日.

:clap1



食完玩完, 小朋友要返房沖涼o拿! 而我, Rosand, 公公, 亞敏同Joan就去做10:00pm果場的腳底按摩. 老公, 亞儉, 亞君同亞昌就約了做11:00pm果場的腳底按摩!




做完按摩後, 亞君過o左我們間房飲啤, 吹水. 咁又搞到2:00am多才訓覺.

明天仲要8:30am食早餐, 實殘硬啦!


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言