2009年4月21日 星期二

忙裏偷閒

20 APRIL 2009   ()


今日下午我要到會展睇Homeware Fair, 趁呢個機會我於12:15pm離開公司, 咁我便可以約Doris食Lunch! 好耐無同Doris食晏o拿!


2:00pm到會場, 今日係展覽的第一日, 場面真係幾冷清, 唔知係o米同金融海嘨有關係呢! 我於4:00pm多已經睇完我要揾的產品, 見今次多o左一個Pet Show, 一場來到o米去捧吓場啦.


一入會場, 剛巧有個Dog show準備要開始, 第一眼見到隻老虎狗真係俾牠見靚衫吸引住, 好多人都爭住影牠呀!




過了一陣, Dog show都仲唔開始, 於是我決定走o拿! 橫掂過o左海, 不如約Alice出來飲下午茶, 傾吓計啦! 於是Call她, 好彩她都得閒! 


就係咁, 磨到7:00pm幾先回家同老公食飯! 難得可以weekday一次過同兩位好朋友見吓面, 吹吓水!


 


沒有留言:

張貼留言