2009年7月5日 星期日

換水!宴客!

4 JULY 2009 (大雨)


又到換水的時候喇! 對上一次換水係6月13日唱完K之後Lu!


換水! 梗係要梅生幫手啦! 咁啱今個星期梅太同梅爸都在廣州, 無回港. 所以今晚我決定整番兩味醒吓梅生啦! 又咁啱昨晚同Alice傾開電話, 她也有興趣今日來我家吹吓水!


認識我的朋友, 都知我星期六,日唔駛返工時, 一般都會訓到1:00PM才起身! 起身後, 係屋企上吓網, 睇番錄o左的電視劇後才落街買餸.


煲好湯後, Alice先到. 講個秘密大家知, Alice整餸好得o架! 而梅生就陪老公一起去老人院探奶奶.


今晚有4餸1湯? 其中有2個係我Miss - Law Law教o架! (多謝晒Law Law!)


我最叻係煲湯!



Alice操刀o既咖哩雞同XO醬炒菜芯.




我係LAW LAW度偷師的蟹柳扒豆腐豉汁青口. (Miss, 我唔係跟足你個食譜, 因為我懶, 自己改良o左一D!)




我們四條友, 一邊食一邊睇番2007年四國遊的DV, 真係好回味呀!


之後, 等老公同梅生換完水後. 我們食Alice買來的飯後甜品.



每人1個原味同芒果味的Puff!



之後仲有一條Cheese Stick呀!



嘩! 好豐富的一餐, 飽到反肚呀! 今日真係好多謝Alice的飯後甜品及幫手整o左兩個菜, 當然都要唔該梅生來換水啦!


 


沒有留言:

張貼留言