2009年7月22日 星期三

日本四國之旅 - (Day 4 - 19/2/07) 德島市 阿波おどり会館 - 下篇

日本四國之旅16天遊 (Day 4)


19 FEB 2007   (天晴, 寒冷)


哈!哈! 呢Part有得玩喇! 我, 老李同Alice都有份出去玩呀!


開始時, 係咁易都要學吓正確的步法o架!



學完之後, 就要來真喇! 我們不停咁跟住跳舞員係台上跳.



講真, 真係好鬼死攰o架! 又要跳, 隻手又要不停咁舉高.


跳吓跳吓, 唔知點解有人醒o左個紅色花環俾我. 直至大家停低後, 司儀先生唔知講o左堆咩o野說話之後. 才知原來我被選中為跳得最好果個呀! 即係話我得o左第一名呀! 真係講你都唔信!



咁高興, 忍唔住都要企係臺度影多兩張相, 話晒香港人勝出o麻!




你睇幾認真, 有錦旗, 又有獎狀. 大會只係攞走番個紅紅花環咋!



最後再來過大合跳. 今場的表演完畢Lu! 真係睇得開心, 又玩得開心!



臨走前, 係會場再影多張相先紀念先!



步出表演會場後, 我們在會館周圍逛逛睇睇!


會館2/F.



會館1/F.



咦! 撞到個靚女Wor, 仲帶住頂阿波跳舞帽Tim! 等我同她影番張先!




要離開會館喇! 我們仲要去後面的神社睇睇!


 


上一篇 : 日本四國之旅 - (Day 4 - 19/2/07) 德島市 阿波おどり会館 - 上篇


下一篇 : 日本四國之旅 - (Day 4 - 19/2/07) 德島市, 阿波おどり会館, 天神社


 


沒有留言:

張貼留言