2009年7月14日 星期二

日本合家歡之旅 - 玩後感篇

15 JULY 2009 (天晴)


17日的行程好似好長, 但有得玩, 又唔駛做, 仲有可以同埋成班老友去, 真係話咁快就過o左Lu!


今次可以話係我們幾個旅行鐵腳(成員 : Keroppi, 露花, 叻.靚.醒, 潛水同儉儉)第一次同小朋友出外去咁多日旅行. 大家的評語都係覺得唔錯, 有班小朋友一起的玩法完全唔同, 大家唔可以咁急趕, 而且班小朋友都為我們班大人帶來好多開心事!


對我個人而言, 今次真係一個好難得的旅程, 亦係好值得回憶的! 

睇吓點解啦!


1) 第一次可以同我的4位契仔契女去旅行. 仲係去日本Wor!


2) 可以同咁多位讀書時代已認識的老朋友一起去旅行.


3) 我們一行17人的旅程, 非常之順利, 大家都好合作同守時.


4) 成個旅程, 所有小朋友都好聽話同好乖.


所以我真的覺得今個旅程十分之完美, 好玩同難得!

因為唔知幾時可以有機會再咁多人一起出外旅遊?
加上寶怡開始大個女喇, 遲D仲會唔會同我們班老鬼及小鬼去玩呢?
而Joanne亦都好難係大時大節放長假!


 


點都好! 我會繼續再安排下一次的大型旅行, 明年唔得, o米再下年Lor! 希望到時大家都能夠再次參加啦!


係度都老土D都要同我班老友講聲Thank you!


多謝他們的參與, 在旅途中的分工合作 (特別係搬行李呀!) 令我有個快樂美好的回憶!


希望我們仲有好多好多的下次啦!


 



 


 


沒有留言:

張貼留言