2009年7月5日 星期日

仲o左獎!

6 JULY 2009 (天晴) 


睇到個標題, 係o米以為我啱啱仲o左獎呢?  查實係我上年7月時仲o架!


昨天係堅企執o野時, 揾到呢隻錶先記番起呢件事!




我於上年去廈門驗貨坐港龍回港時, 見到隻北京澳運的福娃錶好得意, 加上如用Cathy的AE咭付款的話, 又有額外積分. 基於我呢D小女人心態, 於是我決定用AE咭買隻福娃錶. 付款後, 港龍的空姐俾o左張抽獎卷我填 - Dragonair Inflight Shopping Lucky Draw, 頭獎係就呢隻"SWISS MILITARY"的手錶. 當時心諗即管填吓啦!


哈! 點知1個月後竟然收到"港龍"通知我得到頭獎Wor! 雖然係上年的事, 都希望係度同大家分享番果時的喜悅及幸運啦!


沒有留言:

張貼留言